| » Gamenerd.nl - Alles over jouw favoriete games! | Algemene regels - Help - Zoeken - Ledenlijst - Kalender |
![]() |
|
| Let op! Je bent niet ingelogd! ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
| Pagina's: (86) « Eerste ... 84 85 [86] ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Imperator Maxa |
Gepost op: 04-09-2010 20:32
|
![]() GN Die-Hard ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: GN Member Berichten: 1214 GN Pets: 0 GN Store Punten: 318880 Member ID: 100 |
Count me in
-------------------- ![]() ![]() |
| Moniek |
Gepost op: 05-09-2010 19:37
|
![]() Kijk uit malloot... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: GN Member Berichten: 522 GN Pets: 0 GN Store Punten: 339110 Member ID: 468 |
Ik ben echt blond
Ik had een tijdje terug al mijn lesrooster voor komend semester opgeschreven, en ik was er al helemaal vanuit gegaan dat ik morgenvroeg om 09.00 uur college zou hebben. En nu wilde ik de locaties op gaan zoeken op de site van de uva, en zie ik dat die vakken pas in week 44 beginnen. Ik dacht dat de geschiedenisvakken tegelijkertijd waren, maar ze volgen elkaar op. Het had niet veel gescheeld of ik had daar gestaan morgenvroeg Tot zover mijn belevenissen vandaag. -------------------- ...een kokosnoot!
|
| |Onderwerp Opties| Pagina's: (86) « Eerste ... 84 85 [86] |
![]() ![]() ![]() |