Gamenieuws Reviews/Previews Cheats Forum Nieuwsarchief Crewleden Contact

MobPlace.nl

Reageren op onderwerpStart nieuw onderwerpStart poll

> SI Games totaal onbereikbaar na launch FM 2009
Wytze van der Veen
Gepost op: 14-11-2008 18:55
Citeer Bericht

Oppernerd

Groep: GN Sitemanager
GN Pets: 0
GN Store Punten: 554840
Member ID: 2

Vandaag was het dan eindelijk zover; Football Manager 2009 lag in de winkels. De normaal al regelmatig slecht bereikbare website van Sports Interactive, www.SIgames.com, gooit echter roet in 't eten van spelers die staan te popelen hun zonet voor 50 harde euro's gekochte game te spelen.

Waarschijnlijk was SI Games het illegaal kopiëren van hun games meer dan zat en besloten ze in zee te gaan met Steam en SoftAnchor. Resultaat is dat je tijden bezig bent met beveiligingen voordat je kan spelen. Het meest lastige is echter dat SoftAnchor gebruik maakt van de SI Games website voor, naar we hopen, de laatste stap in de lange cyclus der beveiligingen. Daar gaat 't nu net even fout. De website is hartstikke onbereikbaar en je game kan niet geactiveerd worden.

Waarom ik dit meld? Omdat ik zelf al vanaf vanmiddag probeer de game, waar ik goed geld voor neergelegd heb, te spelen en dit nu dus onmogelijk is. Een zeer slechte zaak SI... Mijn tip; koop 'm nog maar even niet, je hebt er nu toch niets aan...
Thomas Anten
Gepost op: 17-11-2008 10:52
Citeer Bericht

Trouw genoot Yvonne!

Groep: GN Nieuwsredactie
GN Store Punten: 446110
Member ID: 976

Schijnbaar is het een rage om beveiligings software onderwater op systemen te installen... Softwaren tegen het illegaal copieën de game..

Zie hier.... E.A. houd zich er ook al mee bezig..

What's going on..??

--------------------
user posted image
Latios
Gepost op: 30-11-2008 17:50
Citeer Bericht

GN Die-Hard

Groep: GN Moderator
GN Store Punten: 98192
Member ID: 62

Mij lukt het ook niet, iemand tips?

--------------------
Wytze van der Veen
Gepost op: 03-12-2008 01:18
Citeer Bericht

Oppernerd

Groep: GN Sitemanager
GN Store Punten: 554840
Member ID: 2

Hmm... Bij mij was 't probleem op een gegeven moment nadat de server niet meer zo overbelast was wel over... Wat is jouw foutmelding?

|Onderwerp Opties| Reageren op onderwerp Snelle reactieStart nieuw onderwerpStart poll

[ Script Execution time: 0.0380 ]   [ 11 queries used ]   [ GZIP Geactiveerd ]